> > DUCCE

Deploying Cisco Unified Contact Center Enterprise Software (DUCCE)

Kursbeschreibung Kurstermine Detaillierter Kursinhalt
 

Zielgruppe

  • Channel Partner / Reseller
  • Customer
  • Employee

Zertifizierungen

Empfohlenes Training für die Zertifizierung zum:

Voraussetzungen

Strong knowledge of Microsoft Windows Server 2003 and Active Directory Administering Cisco Unified Contact Center Enterprise v1.0

Kursziele

Deploying Cisco Unified Contact Center Enterprise (DUCCE) is a 5-day instructor-led course presented by training partners. The course allows learners to deploy the Unified CCE v10.0 solution including installation, deploying HA and using troubleshooting tools to identify issues with inbound and outbound Contact Center functionality. This course is intended for those installing the Unified CCE solution, or those providing Level 3 solution support. This course also serves as a foundation for the two corresponding UCCE Administration courses, but is not a prerequisite. Students will learn enough about CCE scripting in this course to ensure system functionality only. A separate course exists for advanced scripting. Upon completing this course, the learner will be able to meet these overall objectives:

  • Identify the basic components and operations of the Unified CCE solution.
  • Use the available UCCE tools to complete a basic UCCE system installation.
  • Discuss the installation and configuration steps required to support agent functionality in a UCCE deployment.
  • Install a basic CCE VXML Solution.
  • Install, configure and run a CCE Outbound Option Campaign.
  • Describe how to support CCE.

Kursinhalt

  • Course Outline
  • Module 1: Cisco Unified Contact Center Enterprise v10 Foundations
  • Module 2: Preparing UCCE for Basic IVR Scripting
  • Module 3: Preparing UCCE for Basic Agent Functionality
  • Module 4: Installing and Configuring CCE VXML Solution
  • Module 5: Installing CCE Outbound Option
  • Module 6: Supporting CCE
Classroom Training
Modality: C

Dauer 5 Tage

Preis (exkl. MwSt.)
  • Österreich: 2.990,- €
  • Deutschland: 3.190,- €
  • Schweiz: CHF 3.750,-

  • Cisco Learning Credits: 34 CLC
inkl. Verpflegung
Verpflegung umfasst:

  • Nespresso Kaffee, Tee, Säfte und Mineral
  • Kuchen, frisches Obst und Snacks
  • Mittagessen in einem der direkt erreichbaren Partnerrestaurants

Gilt nur bei Durchführung durch iTLS. Termine, die von unseren Partnern durchgeführt werden, beinhalten ggf. ein abweichendes Verpflegungsangebot.


Digitale Kursunterlagen Termine und Buchen
 
Zum Buchen bitte auf den Ortsnamen klicken Kurstermine
Dies ist ein Instructor-led Online Training, das über WebEx in einer VoIP Umgebung durchgeführt wird. Sollten Sie Fragen zu einem unserer Online-Kurse haben, können Sie uns jederzeit unter +43 1 6000 880-0 oder per E-Mail an info@itls.at kontaktieren.
Österreich

Zur Zeit sind keine Termine verfügbar.  Fragen Sie an via info@itls.at.

Europa
Ungarn
23.09. - 27.09.2019 Budapest Kurssprache: englisch
Bulgarien
09.12. - 13.12.2019 Sofia Kurssprache: englisch
Kroatien
10.06. - 14.06.2019 Zagreb Kurssprache: englisch
Frankreich
01.07. - 05.07.2019 Paris
04.11. - 08.11.2019 Paris
Grossbritannien
08.07. - 12.07.2019 London, City
28.10. - 01.11.2019 London, City
Nordamerika
USA
13.05. - 17.05.2019 Online Training Zeitzone: US/Eastern Kurssprache: englisch
Kanada
13.05. - 17.05.2019 Online Training Zeitzone: Canada/Eastern Kurssprache: englisch
 

Cookies verbessern unsere Services. Durch die Benutzung unserer Website erklären Sie sich mit unserer Verwendung von Cookies einverstanden.   Verstanden.